Изкуството на бавното готвене

Crock-Pot България ни довериха своят дигитален ПР през юни 2013 година и заедно успяхме да върнем продажбите обратно до нормалните преди една година и да ги увечилим с 20% на годишна база. Независимо от сложната икономическа и политическа обстановка в България.

Кампанията интегрира няколко онлайн и офф-лайн елементи за достигане до специфични аудитории:

    • тематични конкурси на фейсбук-страница
    • сътрудничество с печатни издания и списания
    • кампания за връзки с блогърите
    • ре-дизайн и поддръжка на кулинарен блог

И резултатите не закъсняха

  1. 24.9% средно месечен ръст на фейсбук-страницата
  2. Стотици рецепти, получени в конкурсите на Sanoma
  3. Добавяне на нови блогъри в кампанията
  4. 20% ръст на продажбите на годишна база

Вашият коментар