Crock-Pot България ни довериха своят дигитален ПР през юни 2013 година и заедно успяхме да върнем продажбите обратно до нормалните преди една година и да ги увечилим с 20% на годишна база. Независимо от сложната икономическа и политическа обстановка в България.
Кампанията интегрира няколко онлайн и офф-лайн елементи за достигане до специфични аудитории:
- тематични конкурси на фейсбук-страница
- сътрудничество с печатни издания и списания
- кампания за връзки с блогърите
- ре-дизайн и поддръжка на кулинарен блог
И резултатите не закъсняха
- 24.9% средно месечен ръст на фейсбук-страницата
- Стотици рецепти, получени в конкурсите на Sanoma
- Добавяне на нови блогъри в кампанията
- 20% ръст на продажбите на годишна база